بدجوری سرما خوردم
بدجوری دلم گرفته
عشقم کم کاری کرده
توقع دارم حالا که مریضم و حالمو میدونه بیشتر بهم توجه کنه
اما اصلا توجه نمیکنه
حتی جواب تلفنمم نمیده
بیشتر دلگیر و دلتنگ میشم
همش فکر تلافیم که مثل خودش بی توجه بشم یا گوشیمو خاموش کنم
اما نمیتونم
یاد عشق قدیمیم افتادم
بخاطر سرد بودن رابطم حتی گاهی میگم اگه نشد ، نشد
وارد زندگی عشق قدیمیم میشم و اونو مال خودم میکنم
میگم اون حق من بود
اما میدونم اینا همش بخاطر بی توجهی عشق جدیده .
میدونم خیلی فشار رومه
من فقط فکر میکنم خیلی آدم دور و ورمه
هیچکس نیس
دلم میخواس خیلی بیشتر از اینا مورد توجه قرار میگرفتم
بازم شارژ روحیم داره تموم میشه .
افکار منفی اومده سراغم که شاید کارم با عشق جدیدم بهم بخوره .
خسته شدم از این وضعیت .
امشب عکسای عشق قدیمیمو تو اینستاگرام خواهرزادش دیدم ..
بی هوا اشک تو چشام جمع شد و دپرس شدم .
کاش این بی توجهیا تموم بشه .
ما را در سایت نوشته هام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5